domingo, 28 de enero de 2007

Ja tenim data

efectivament. Dimecres 31 de gener de 2007 a les 13.30h presento el treball de recerca.
durant tot el dia no fem classes, així que m'hi podré dedicar amb calma. davant el mirall tot el matí fent ganyotes i practicant. nervis?? home, ara no gaires. més aviat, intriga per saber com ho faré. mai m'he posat en una situació com aquesta.

pues eso, dimecres a l'IES SEP Mollet. si algú vol venir a a escoltar la meva xerradeta serà benvingut.
todo puede ser que para entonces esté un poco atacada de los nervios....

la proxima actualització serà de cara a l'exposició oral. ja us explicaré

4 comentarios:

Toni Ros dijo...

T'has deixat de posar l'aula en la qual faràs l'expsoció.

Claudia dijo...

AULA A204!
LABORATORI DE CIENCIES SOCIALS

Anónimo dijo...

Al suplement del dominical del diari "El País" del 28 de gener de 2007 hi ha un article de Maruja Torres sobre els blogs i especialment sobre "Bloggers".
EL títol és "ABIERTO 24 HORAS" i sobre els bloggers es pregunta "Me pregunto,insisto,de dónde sacarán el tiempo"... Més endavant "..estos afanosos Conserjes Abiertos 24 Horas controlan y escriben sin pausas."
QUÈ EN PENSES???? ES AIXÒ UN BLOGGER???

Anónimo dijo...

ESTIC ASSISTINT A L'EXPOSICIÓ DEL TREBALL DE RECERCA DE LA cLAUDIA I HE DE RECONÈIXER QUE ESTIC ASSABENTANT-ME BASTANT DEL QUE SÓN ELS BLOGS I DE LA SEVA UTILITAT.