sábado, 6 de enero de 2007

dos dies..

queden dos dies per tornar a la rutina de l'escola...no pot ser?? ja s'han acabat les vacances?
això significa que hauré d'entregar el treball, que m'hauré de llevar a les 7.15 am, i que tornarà l'estrés?? ai...senyor!

pregunta: el text ha d'estar escrit a doble espai??

abans d'entregar el treball explicaré breument quins apartats el formen i si algú te alguna suggerencia de cara a l'exposició oral, si us plau que m'ho faci saber.

1.- Premsa escrita: inclou cronologia al voltant de la premsa escrita des de l'imprempta fins als dies d'avui, i un resum de la història de la premsa durant el S.XX a Espanya i Europa. He de dir, però que vaig començar aquest apartat en el S.XX perquè és el detonant de les novetats com el blog.

2.- explicació detallada de què és un blog i quines són les seves característiques

3.- anàlisi de blogs: m'he dedicat a triar uns quants blogs de persones conegudes o "anònimes" i he fet una fitxa amb les dades més importants, la informació que aporten i quina fiabilitat poden tenir i si hi apareix la CENSURA

4.- apartat basat en opinió de gent experta en la blogsfera i resultats de l'enquesta realitzada a gent del meu entorn. he d'agraïr la col·laboració de Toni Ibáñez, M. Iceta, Bernat Dedéu i Jaume Ciurana, que van accedir a contestar una sèrie de preguntes per al treball.

pròximament, notícies sobre com ha quedat el treball.....a veure que diu la profe.
les fotocòpies dels articles: molt bé

1 comentario:

Cris CR dijo...

Wooles Klau! Veuss? tot el que vas resolvent...ara han estat les fotocopiess...dons molt bee! tot et va kedant molt beee! ja keda menys pk sacabi tott i centrarnus taaan sols en els examenss i tot aixo que ens ve darrera!

Tan mlt be les parts del trebaaall, la primera pot ser una mica toston...po km tots els treballs hi ha la part tostona...jajaja!Lu altree es molt dinamic, diferent i cuurrat! ja vurasss et nira bee!
Jo hu faig a doble espai ja tu vaig dir! jajaja k fantasma soc! xD...ja se'm acudira alguna suggerència...t'ho faig saber!