jueves, 1 de febrero de 2007

O bella ciao!

Adéu Treball de Recerca...tu camino y el mío se separan.
Ahir vaig fer l'exposició i per fi s'han acabat els nervis. No more TR!!
l'exposició va estar bastant bé. primer vaig explicar el per què del tema, la meva hipòtesi, les metodologies seguides i les conclusions.
després vaig fer que una pofessora del tribunal entrés a aquest blog des del portàtil i escrigués un comentari ( entrada anterior, amb el nom d'Àngels). al principi tot eren nervis, però un cop comences a xerrar no pots parlar....
li acabes agafant el gustillo..!! jejeje


Bé, doncs. de moment aquest blog el seguiré mirant però no hi escriuré massa. Només si tinc notícies sobre algun aspecte del TR.
ja veurem com acaba això.

Moltes gràcies a tots aquells que heu participat i ajudat en la seva elaboració. MOLT AGRAÏDA

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Felicitats, ara ja nmés et queda saber la nota! A mi em toca exposar-ho dilluns, a veure com va!
Petons ^^

Anónimo dijo...

zelo intiresno, hvala