jueves, 28 de diciembre de 2006

Sr. Excel...no has podido conmigo!!

Efectivament, avui he liquidat els gràfics de les enquestes del treball. ha costat, ho sé, però el Sr. Excel no em farà més la punyeta.
Resulta que vaig passar 70 enquestes als meus companys de classe, professors i altres coneguts de l'edat dels meus pares sobre els coneixements que tenien sobre un blog. La gente va un poco perdida con el tema este eh...
La qüestió és que els resultats els he passat a un full de càlcul i de les preguntes més interessants n'he tret un gràfic.


el primer dia vaig oblidar-me de dir que aquest blog serà part de la meva EXPOSICIÓ ORAL del treball. "El acontecimiento tendrá lugar" la tercera setmana de gener, i fins aleshores aniré escribint aquí. proximament explicaré en què consisteix aquest invent. Mi profe...que tiene imaginación. :)


p.d. el mundo es un pañueloooo

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei! Jo he fet el Treball de Recerca sobre la utopia, però ho he relacionat amb el tema dels blocs i he fet algunes entrevistes a blocaires. Si vols alguna cosa em pots deixar un comentari al bloc i en parlem, que potser alguna cosa que he fet jo et pot servir.
Que vagi bé el treball!!

Anónimo dijo...

Seeeeeeey! (barreja entre yeey i see! xD) Wenuuu pos...que sii k em fa pooor la exposicio oraal! pero mu currare....ademes es en catalaaa...WEEE!
Me voy a defenderrr...como consumidor y como observador de estooss...
Pekeeños esclavoooss!! Huu seentuu hu havia de dir...


TSSSTTT....et veeig daki 20 minutss veeeuS? tanta separacio de valles...pero encara tik a casaaa ee??? xD
ens veeeieem!