martes, 26 de diciembre de 2006

Km.0

És Nadal, ja porto 5 dies de vacances i avui, per fi, obro el blog que tant esperava. començar a publicar aquí significa que el meu Treball de Recerca està ACABAT! Sí, acabat, finished, acabado, finitto( s'escriu així??).
bueno el cas és que ara durant els dies que em queden de vacances ( que per sort són mooolts) em dedicaré a repassar errades que pugui tenir el treball, a pulir apartats que hagin quedat una mica penjats i a molestar a la meva profe amb e-mails per a explicar-li tot això. lo que te espera senyuuuu!!! :)


Per als que no coneguin encara de que va tot això us ho explico en "resumidas cuentas": la idea del treball neix de plantejar-me si els blogs poden arribar a convertir-se en un nou mitjà de comunicació de masses. les notícies o informació publicades en aquest nou format de pàgines arriba a milions de persones diàriament i exerceixen gran influència sobre aquelles persones que les visiten.


proximament us explicaré quins apartats té el treballet en qüestió i com evoluciona el tema.

Bones Festes!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Bueeno Klau! Els blogs...doncs avera...jo ho vex mes com a una manera de comunicar-nos...no una manera d'informar...
És una manera de comunicar-se a grans extensions...perque jo començo per un blog d'aqui...i acabo en un blog d'argentina...simplement perque en cadena hi he arribat i m'ha fet gracia.
Jeje res mes a dir! Espero que hagis tret molt suuuc a aquest tema pk tu mereixes!!

Sort en l'exposicio oraal...curratuuu!!
Jo encara tik poliint i fent conclusions....Jumiss... ;)

Anónimo dijo...

posteada

Anónimo dijo...

Pot ser util....si el propietarii no es keda sense pk s'oblida de la contrasenya claaaa.....

jejeje TST!