miércoles, 27 de diciembre de 2006

seguimos en ruta

He arribat fa una estona de Barcelona, però quan dic Barcelona em limito a : Rambles, portal de l'Àngel i carrer Santa Anna.....wow!! quin recorregut més inusual (........) la qüestió és que he baixat per una bona causa. Havia de fer unes fotos amb una amiga pel seu treball de recerca ( "el consumisme") i quin lloc millor que aquests carrers plens de gent compran regals ( que no lo lean los niñooos).

jo no he caigut en la trampa consumista perquè em feia mandra gastar calers. m'he menjat un goffre, eso sí.
avui no he fet res del treball de recerca ( el miooo) perquè encara no m'ensurto amb l'excel i dos gràfics que em queden, así que me lo tomo con calma.


p.d. faré propaganda: www.entrellum.blogspot.com
Sr. Toni Ibáñez, merci

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Weee!! me sentit una mica paparazzi pero weno...no hi ha res mes macuu ke fer fotus a gent i retols...un tanto directos acia el consumidor..que sin kerer cae y se lo creee.....pubret. Am akesta tonteria de TR (o no tant tonteria) ara mu pensu mes...i pillu mes les coses...i pk son axi!


TSSST i gracies de nou amooor!

Em fare socia de blog....jajaja

Anónimo dijo...

Clauuuuu, tu mister et desitja bones festes, i no et ratllis amb el treball, que t'ho estàs currant molt i segur que aproves, t'ho diu un universitari...

Jajaja.

Petons.

Toni Ros dijo...

Zénkiu per la publi! Et llegiré, segur.

Anónimo dijo...

bueno... ja no soc el primer pero bueno.... :(

que no t'estressis que tot surtirà bé, bueno a mi no molt...molt bona ruta per cert (si tens pasta) si no no... jajajaj

vull veure les fotos eeeeeh!!!

petons

[?¿]